رفتن به محتوای اصلی
x

برگزاری جلسه هماهنگی با گروه رادیوانکولوژی دانشکده پزشکی

صورتجلسه

            پس از حمد خداوند متعال و درود و صلوات بر محمد و آل محمد(ص)،  پیرو نامه شماره 972 مورخ 1401/3/3 درخصوص برگزاری جلساتی برنامه ریزی شده و هدفمند جهت ایجاد ارتباط علمی پژوهشی فی ما بین همکاران دانشکده پزشکی و داروسازی اولین جلسه در روز سه شنبه 1402/1/22 با حضور سرکارخانم دکتر رعایایی ، جناب آقای دکتر اخوان مدیر وعضو گروه رادیوانکولوژی دانشکده پزشکی وآقای دکتر مصطفوی ریاست دانشکده داروسازی، سرکارخانم دکتر قسامی معاون پژوهشی دانشکده، جناب آقای دکتر باخرد مسئول دفتر ارتباط صنعت و دانشگاه در دانشکده، سرکارخانم دکتر اکبری مدیر گروه زیست فناوری، سرکارخانم دکتر فرسایی مدیر گروه داروسازی بالینی، سرکارخانم دکتر طاهری مدیر گروه فارماسیوتیکس، جناب آقای دکتر حجت صادقی مدیر گروه شیمی دارویی  در محل دفتر ریاست دانشکده داروسازی تشکیل گردید.

در ابتدا اعضاء حاضر وظایف و فعالیتهای گروههای تحت مسئولیت خود را بیان نموده و زمینه های مختلف همکاری را توضیح دادند. در ادامه همکاران محترم گروه رادیوانکولوژی مواردی که می تواند توسط دانشکده داروسازی به انجام رسیده و همکاری گردد به شرح زیر اعلام نمودند.

1- تهیه دارونما از فراورده های مورد نیاز ایشان که توسط همکاران مورد استقبال قرار گرفته و مقرر شد در صورت نیاز ایشان نسبت به تهیه آن پیگیری و اقدام نمایند.

2- اعلام عوارض شایع داروها و یا روشهای مورد استفاده در رادیوانکولوژی که همکاران در دانشکده بتوانند نسبت به رفع آنها پیشنهادات لازم را ارائه و در صورت نیاز اقدامات پژوهشی لازم را انجام دهند.

3- داروهایی که در کشور تولید نشده و کمتر در دسترس بیماران قرار می گیرد نیز از مشکلات این بیماران مطرح شد که مقرر شد همکاران در صورت امکان در این خصوص پیشنهادات لازم را ارائه نمایند.

4- در پایان مقرر شد همکاران محترم گروه رادیوانکولوژی موارد مورد نیاز خود را به طور اخص تعیین نموده و طی مکاتبه رسمی به دانشکده داروسازی اعلام تا نسبت به همکاری لازم در این خصوص راهکارهای لازم ارائه شود.

5- موارد قابل همکاری در دانشکده داروسازی مانند انجام طرح های پژوهشی جهت تهیه داروهای هدفمند و یا روشهای دارورسانی با سیستمهای نوین دارورسانی، انجام کار آزمایی بالینی، انجام مطالعات توصیفی در ارتباط با ارزیابی روشهای مختلف درمانی و برخی دیگر از موارد مشابه به اطلاع همکاران دانشکده پزشکی رسانده شد.

دانشکده داروسازی ضمن استقبال از اینگونه جلسات با دیگر گروههای بالینی دانشکده پزشکی امیدوار است که بتواند قدمی هر چند کوچک در راستای تقویت روح پژوهشی در همکاریهای متقابل و ارتقاء سطح علوم مرتبط بر دارد.