رفتن به محتوای اصلی
x

بزرگداشت روز پژوهش در دانشکده داروسازی

بزرگداشت روز پژوهش در دانشکده داروسازی در روز سه شنبه 8/9/1401 با حضور معاون محترم تحقیقات وفناوری به همراه مسئولین وجمعی از اساتید، کارکنان ودانشجویان دانشکده داروسازی برگزار گردید.

در این مراسم جناب آقای دکتر مصطفوی ریاست محترم دانشکده داروسای ضمن تبیرک روز پژوهش با اشاره به ضرورت، جایگاه و نقش تحقیقات مطالبی را بیان نمودند.

 در ادامه جناب آقای دکتر عسگری معاون محترم تحقیقات و فناوری دانشگاه طی سخنانی به جایگاه پژوهش های اثر گذار در پیشرفت جامعه تاکید و در خصوص تسهیلات معاونت تحقیقات و فناوری جهت ارتقا وضعیت پژوهشی دانشگاه نکاتی را بیان نموند. همچنین وی در پاسخ به سوالات و پیشنهادات اساتید و دانشجویان مطالب  مفیدی را مطرح که در آینده نزدیک با تصویب و اصلاح آیین نامه ها برخی روندهای پژوهشی تسهیل گردد.

پس از آن سرکار خانم کیانی مسئول امور |پژوهشی دانشکده، گزارشی از عملکرد پژوهشی و دستاوردهای علمی دانشکده در بازه زمانی آذرماه 1400 تا 1401 ارائه و در ادامه جلسه تودیع جناب آقای دکتر جهانیان معاون محترم پژوهشی دانشکده در دوره گذشته انجام و از زحمات ایشان تقدیر به عمل آمد

 سپس  برنامه نشست صنعت با حضور مدیران R&D شرکت های داروسازی رها و امین برگزار و پس اژ آن برنامه صندلی داغ با حضور یکی از اساتید دانشکده ادامه یافت.

در پایان مراسم، از اساتید پژوهشگر برجسته، کارمندان برگزیده حوزه معاونت پژوهشی و دانشجویان برتر پژوهشی دنشکده ضمن اهدا جوایز، تقدیر و تشکر به عمل آمد.