رفتن به محتوای اصلی
x

قرار گرفتن مجدد مجله Research in Pharmaceutical Sciencesدر چارک اول (Q1)رتبه بندی Cite Score بین مجلات منتشر شونده در حیطه علوم دارویی

به استحضار می رساند مجله (RPS)Research in Pharmaceutical Sciences در سال 2020، پس از یکسال در رتبه Q2 بودن، مجددا به رتبه ی Q1 ارتقاء یافته و لذا در حال حاضردر رتبه Q1 می باشد و تلاش نیز بر این است که چون گذشته این رتبه حفظ شود. لذا بدین ترتیب به اطلاع کلیه همکاران گرامی و به ویژه دستیاران محترم رشته های مختلف می رساند که می توانند مقالات خود را جهت بررسی و چاپ برای مجله ارسال نمایند واز مزایای Q1 بودن مجله جهت فارغ التحصیل شدن استفاده نمایند.
مجله RPS از سال 2011 میلادی با انتشار اولین شماره خود شروع به کار نموده و مقالات خود را در زمینه های مختلف علوم دارویی شامل شیمی دارویی، مدل سازی مولکولی، فارماکوکینتیک و فارماکودینامیک، دارورسانی، فارماکوگنوزی، ارزیابی داروهای گیاهی، فارماکوتراپی و مراقبت های دارویی، فارماکولوژی، بیوشیمی آنالیتیکی و... را به صورت دوماهنامه (6 مجلد در سال) به چاپ می رساند. همچنین این مجله در پایگاه های زیر نمایه می شود:
Thomson Reuters ESCI Web of Science, PubMed and PubMed Central and Elsevier Bibliographic, Scopus, EMBASE, EMCare, EMBiology and Elsevier BIOBASE, Scientific Information Database (SID), Google Scholar, Directory of Open Access Journals (DOAJ) Iran Medex, Magiran, Index Copernicus (IC), Islamic World Science Citation Center (ISC), and Asian Digital Library.
همچنین از شما همکاران گرامی تقاضا می گردد علاوه بر ارسال مقالات خود، در مقالاتی نیز که جهت چاپ به مجلات مختلف دیگر (غیر از RPS) ارسال می کنید حد اقل  به یک تا دو مقاله چاپ شده درمجله RPS که همراستا با مقاله شما می باشند هم استناد نمایید. 
قبلا از همکاری شما در این خصوص کمال تشکر و قدردانی را می نماییم.
جهت اطلاعات بیشتر به لینک های زیر مراجعه بفر مایید:
https://rsf.research.ac.ir
https://www.scopus.com/sources.uri