رفتن به محتوای اصلی
x

مسابقه هفته آموزش

💥به مناسبت هفته آموزش ماراتون گنوتیکس در دانشکده داروسازی اصفهان در روز ۶ خرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار گردید :

🎯 این ماراتون با هدف ارتقای مهارت های فردی و حرفه ای دانشجویان داروسازی در بستری هیجان انگیز برگزار شد.

1️⃣طی جلسه معارفه اهداف، مراحل و قوانین ماراتون برای دانشجویان تشریح گردید‌. و گروه بندی شرکت کنندگان با حل یک جدول سودوکو به آنها اعلام شد.

2️⃣در ادامه شرکت‌کنندگان با حل معماهای نقشه به ایستگاه های مختلف در دانشکده داروسازی اصفهان هدایت شده و در قالب ۶ تیم به ماجراجویی در ۷ ایستگاه پرداختند. 
و با پاسخ گویی به سوالاتی در حیطه های داروسازی بالینی، فارماکوگنوزی، بیوتکنولوژی، فارماکولوژی و شیمی دارویی به دستاورد هر ایستگاه بازی که یک نمونه چای بود دست میافتند. 

3️⃣ در مرحله ی بعد هر تیم با یک بیمار‌نما مواجه شد که باید با برقراری ارتباط مناسب، مشکل را شناسایی کرده و ضمن ارائه ی مشاوره دارویی مناسب، فرآورده ی ساختنی مورد نظر را برای بیمار تهیه کند.

4️⃣ و در مرحله ی پایانی ماراتون گروه ها در زمینه های شناسایی گیاهان دارویی و عصاره گیری،  تهیه داروی ساختنی و بسته بندی آن، صورت عملی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

5️⃣ در جشن هفته ی آموزش که همزمان با جشن میلاد امام رضا علیه السلام در محل سالن شهید ولیان دانشکده و با حضور آقای دکتر معصومی معاون محترم آموزشی دانشگاه ،جناب آقای دکتر مصطفوی ریاست محترم دانشکده داروسازی، خانم دکتر یمانی مدیر محترم امور هیئت علمی دانشگاه ، آقای دکتر جهانیان مدیر محترم تحصیلات تکمیلی دانشگاه ،معاونین محترم  و  جمعی از اساتید ،کارکنان و دانشجویان دانشکده داروسازی برگزار گردید ضمن اعلام تیم برتر از برندگان مسابقه خانمها نیلوفر هادوی و ستاره اسفندیاری با اهدای کارت هدیه تقدیر بعمل آمد