رفتن به محتوای اصلی
x

رونمایی از لینک آزما پلتفرمی در مرکز نوآوری سلامت دیجیتال

با حضور دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، مرکز نوآوری سلامت دیجیتال دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افتتاح شد. در این مراسم با رونمایی از پلت فرم لینک آزما  این پلت فرم به طور رسمی شروع به فعالیت کرد.

لینک آزما پلتفرمی در حوزه محصولات آزمایشگاهی است و به منظور تسهیل ارتباط میان محققان، اساتید، دانشجویان و شرکت های فروش مواد آزمایشگاهی جهت دسترسی آسان تر به مواد آزمایشگاهی و شیمیایی نو و دست دوم طراحی گردیده است .بدین ترتیب با اتکا بر حمایت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، فضایی مطمئن برای خرید و فروش مازاد مواد مورد نیاز آزمایشگاهی فراهم آورده و گره گشای برخی مشکلات موجود در مسیر پروژههای تحقیقاتی خواهد بود .

سید سعید ناجی اصفهانی، مجری پلت فرم لینک آزما، با اشاره به استقبال خوب دانشجویان و اساتید از این پلت فرم افزود که در فاز اول امکانات زیر در سایت قرار گرفته است:

شما میتوانید مواد و وسایل آزمايشگاهی مورد نیاز خود را در بخش "خریدار مواد و وسایل آزمایشگاهی" آگهی کنید.

شما میتوانید مواد و وسایل آزمايشگاهی که دیگر به آنها نیازی ندارید را در بخش "فروشنده مواد و وسایل آزمايشگاهی" آگهی کنید.

درصورتی که نیازمند فردی با تخصص خاص یا خدمات آزمایشگاهی خاصی هستید میتوانید در بخش "جویای تخصص " مشخصات فرد یا تخصص مورد نظر خود را آگهی کنید

درصورتی که خود دارای تخصص خاص یا ارائه دهنده خدمات آزمايشگاهی خاصی هستید در بخش "دارای تخصص " مشخصات خود و تخصص خود را آگهی کنید

لازم به ذکر است آدرس سایت و اینستاگرام و لینکدین به شرح زیر است:

www.linkazma.ir

https://instagram.com/linkazma

https://www.linkedin.com/company/linkazmagroup